Op naar Zuid Afrika

18 maart 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Normaal gesproken verstuur ik voordat we weggaan een enthousiast verhaal over alles ingepakt, we gaan mooie dingen zien, zijn er klaar voor, we hebben er zin in, etc. Maar even niks van alles.

In plaats van met z’n 7en vangen we vandaag de reis aan met zn 5en. Op de valreep belandde schoonmama gister na een val in hetziekenhuis. Tja en wat doe je dan? Wachten wat de operatie doet en dan weer verder kijken of we überhaupt wel gaan. Voor René was het wel duidelijk dat hij niet de reis met ons zou aanvangen. Voor mij was het dus afhankelijk van een telefoontje uit het ziekenhuis.
Gelukkig kwam dat en het nieuws was goed genoeg om toch met de koffer richting schiphol te gaan maar dan wel zonder René. Waar kennen we dit verhaal toch van.....

Raar begin dus van een vakantie waar we al maanden naar toe leven. Gaat niet helemaal zoals we dat bedacht hadden. Evengoed gaan we er iets mooi van maken en we kijken uit naar het moment dat ook Rene zich bij ons voegt in Kaapstad. Daar gaan we er nog iets heel moois van maken.

Tot in Zuid Afrika!

1. Jeltje postma:
    Nou wat een pech nu
    Ondanks de tegenslag wens ik jullie een hele goede reis ,veilige aankomst en toch een mooi begin van de reis
    Hartelijke groet Jelly
  2. Leitjeng:
    18 maart 2017
    Helaas Marloes dat is een naar begin. Dan moet het eind
    toch veel beter zijn. Hoop dat René zich snel bij jullie kan voegen. Ondanks dit gebeuren wens ik jullie een fijne vakantie.
    Liefs van Leitjeng
  3. KORA:
    18 maart 2017
    Nou niet zo mooi hopelijk gaat alles goed met haar.Dan kunnen jullie nog meer genieten van de vakantie.Heel veel plezier met ze allen.

Dat is niet zo leuk hoppelijk toch heel veel plezier met ze allen.
  4. Netty Van Mierlo:
    18 maart 2017
    Jeetje wat een pech !!! we hoorden het vanmiddag bij ZOB, hopelijk gaat het herstel voorspoedig, en kan Rene zich de laatste 8 dagen bij jullie voegen, voor een Spetterend e laatste week!!! geniet ondanks alles van deze superreis, en doe rustig aan, wij passen hier wel op Rene, ha ha !!
    Groet, Michael en Netty van Mierlo Doei doei !!! Baie Danke voor de Mail
  5. Tonny Lundahl:
    18 maart 2017
    WTF is dit nu weer. Ik hoop dat het allemaal op tijd goed komt. In ieder geval alvast een mooie tijd. Wij vertrouwen erop dat Rene zich snel weer bij jullie voegt. Xxxx
  6. Loes:
    22 maart 2017
    Och jeetje, dat is balen. Het zit René niet mee met jullie reizen.