Veilig geland

18 maart 2017 - Kempton Park, Zuid-Afrika

Daar zijn we dan, veilig geland in Johannesburg. Rustige vlucht gehad.
In alle hectiek van gister vergeten te vertellen wat het reisplan van de komende weken is.
Zoals gezegd zijn we inmiddels in Johannesburg. Vanaf hier rijden we in 2 weken tijd richting Kaapstad. Onderwijl pakken de heel veel mooie plekjes mee. De laatste week verblijven aan de buitenrand van Kaapstad in een huis aan zee.

Dat we de komende weken veel gaan zien dat lijkt met logisch. Morgen stappen we in de auto waar we de beproeving aangaan om dit 2 weken met het gezelschap vol te houden. Allereerst zullen we omhoog rijden om 2 dagen te genieten van watervallen en de panoramaroute zullen rijden. Daarna rijden we een dag Kruger park. Na het Kruger Park staat Swaziland op het programma om vervolgens richting de Drakensbergen te rijden. Van daaruit buigen we af naar de kust en zakken we langzaam naar beneden. Veel zien, veel kilometers en zo af toe ook wat tijd om te relaxen en te zwemmen.

Alle belevenissen zijn te volgen in de verhalen die we schrijven en via deze blog met jullie delen. Er zijn genoeg dagen dat we geen Wifi op locatie hebben dus zullen jullie even geduld moeten hebben. Wel wat om naar uit te kijken moet je maar denken.

René, ik weet dat je ons op de voet gaat volgen via deze blog. We missen je aanwezigheid enorm, ik in het bijzonder â¤. In gedachten ben je gewoon bij ons en zoals beloofd ga ik echt proberen te genieten. Natuurlijk houden we je op de hoogte.

Morgen gaat het echt beginnen. Gas er op en hup naar Kaapstad.

1. Marianne Cappendijk:
    19 maart 2017
    Dag Marloes. Vandaag gaat het dus beginnen. Het programma lijkt me fantastisch. Ga lekker genieten met elkaar. Ben benieuwd naar alle verhalen. Liefs
  2. Netty Van Mierlo:
    19 maart 2017
    Lieve Marloes, en medereisgenoten, enjoy your trip, and relax, keep smiling, geniet van deze reis en zie altijd de zonnige kant van het leven
    Groet, Michael en Netty Van Mierlo
  3. Rene:
    20 maart 2017
    Enjoy babe , wij zien elkaar 01 april in Kaapstad en gaan we er een heerlijke week van maken. XXX